123max's max releases

Status
Not open for further replies.

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
Hi TBN,
As a payback to such an awesome community I have made some awesome bunch of stuff (keygens, scripts etc.)
I'll be releasing it soon (yeah this is a teaser thread) and i am still working on it but due to lack of time i have been forced to work on something else

UPDATE: Added Video Of all:

[youtube]9xeWNE-4OkM[/youtube]

Comment......

 
  • Like
Reactions: brazil81

MoneyFreak

$$$
veteran
old school
senior
coldschool
member
Joined
Feb 3, 2011
Posts
3,377
Reaction score
468
Points
177
I love the GUI! :D Can't wait for release.
 

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
I love the GUI! :D Can't wait for release.
Thanks, ill be releasing it soon
Nice idea :D to making money XD
Nah, ill be making less money :p , its for you guys to make money! and oh yeah Ace12 you helped me fix this so ill add your name in credits when its released along with Phrixion and Zeppy.

Guys i need ideas so if you got any keygen idea or something you want in HTML (except bots and PHP) PM me!
 

Ace12

Senior
senior
Joined
May 2, 2011
Posts
1,013
Reaction score
369
Points
91
Location
Toronto
hmm code it in PHP, then allow the user to hit the 'Generate Button' and once they do that redirect them to the download file - you can put it in uploadee, filerev, etc xD
 

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
hmm code it in PHP, then allow the user to hit the 'Generate Button' and once they do that redirect them to the download file - you can put it in uploadee, filerev, etc xD
nah, i won't do that because:
1) The keygen can be used for RAT/Virus purposes by TBN members
2) It has a fake update just like i told were it sends the person to Uploadee to download the update :D
 

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
Updated added pics of the latest release BF3 and Bitcoin Booster
 

TheThirdOne

Senior
senior
member
Joined
May 4, 2011
Posts
445
Reaction score
22
Points
35
Location
In Trance
Looks good :) Very good for RATing people !
 

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
Added Deus Ex Human Revolution Keygen,,,
gonna release them soon,
+ Need more suggestions.... cuz i am out of ideas :D
 

brazil81

Member
member
Joined
Sep 11, 2010
Posts
729
Reaction score
39
Points
31
Can't wait for this to be released. I dont have any good ideas for you buy maybe one that captures their info and puts it into a CPA survey.
 

PUREGOLD

Member
member
Joined
Jul 18, 2011
Posts
1,959
Reaction score
151
Points
121
Location
Planet Earth
OMG!! the bitcoinbooster looks epic... :) cant wait for it. :) for sure i'll be in your +thanks and + reps. :)123max is cool!
 

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
Received Idea for MW3 gonna start on Monday need more ideas :D
 

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
Noted . Need more ideas
 

Molock

Member
member
Joined
Jan 17, 2011
Posts
922
Reaction score
88
Points
61
Location
Texas
Idea:
Adventure quest worlds membership hack
pm me if you need more details :p
 

brazil81

Member
member
Joined
Sep 11, 2010
Posts
729
Reaction score
39
Points
31
Ideas: fake shitcash downloaded and maybe a gears of war 3 pre order hack. Keep up the good work.
 

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
Dunno if I can make those membership hacks but I will try! Ok brazil noted, want more ideas

Anymore ideas ppl?
 

aaaa

Member
member
Joined
Aug 28, 2010
Posts
704
Reaction score
162
Points
151
Location
I
Well, a lot of kids use YouTube and would look for something like a Club Penguin bot or a Membership Extender/Generator. That would probably be a good thing, except kids might not be able to understand the surveys :pI think I might try to make one of those myself :D
 

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
Added Video of all 9 Keygens :D
Including MW3 preoder hack and BF3 limited edition preoder hack

release to be soon :D
 

scycry

Member
member
Joined
Aug 6, 2011
Posts
39
Reaction score
12
Points
0
Wow...this looks jizztacular. You can try a dead island steam activator since it looks very hyped up and its going to be released soon. (9th Sep)
 

59bluecool

Old School
old school
member
Joined
May 27, 2011
Posts
1,911
Reaction score
229
Points
168
Im interested :D. Can't wait for the release.
 

123max

Member
Original poster
member
Joined
Jul 12, 2010
Posts
1,454
Reaction score
182
Points
66
thanks for the suggestions gonna work soon
oh and yeah maybe tomm ill release it :D
 

Duinton

Member
member
Joined
May 4, 2011
Posts
1,507
Reaction score
208
Points
166
the keygen's are fake rihgt ? their not real ?
 
Status
Not open for further replies.