E whoring perhaps? Which one of u guys tried me? lol

Status
Not open for further replies.

branpayne

Member
Original poster
member
Joined
Feb 9, 2011
Posts
346
Reaction score
35
Points
31
[COLOR= ]camimi287[/COLOR] 2:29 pm
hi.

[COLOR= ]Bran Payne[/COLOR] 2:30 pm
hey

[COLOR= ]camimi287[/COLOR] 2:30 pm
Hey what's up? 22/F here. u?

[COLOR= ]Bran Payne[/COLOR] 2:31 pm
not a lot how r u? 27/m

[COLOR= ]camimi287[/COLOR] 2:31 pm
Im good and you?

[COLOR= ]Bran Payne[/COLOR] 2:34 pm
not too bad trying to get things up and going on my site. where are you from?

[COLOR= ]camimi287[/COLOR] 2:35 pm
Im from the beautiful state of Florida

[COLOR= ]Bran Payne[/COLOR] 2:36 pm
that's cool same here..well not from but that's where i live anyway..lol

[COLOR= ]camimi287[/COLOR] 2:36 pm
Hmm. Have we chatted before?

[COLOR= ]Bran Payne[/COLOR] 2:37 pm
I don't think so.. I was just gonna ask how'd u find me? =)

[COLOR= ]camimi287[/COLOR] 2:37 pm
Oh ok. I wasn't sure. Anyways... Whats up?

[COLOR= ]Bran Payne[/COLOR] 2:40 pm
Getting rained in..what part of Florida are you in?

[COLOR= ]camimi287[/COLOR] 2:40 pm
Oh Im like sooo bored. Theres nothing to do.
Oooo wait. I got a fun idea. Have you ever watched a girI strip on cam b4?

[COLOR= ]Bran Payne[/COLOR] 2:41 pm
Honestly no I havent

[COLOR= ]camimi287[/COLOR] 2:42 pm
WellII.... Do you want to watch me strip on cam?

[COLOR= ]Bran Payne[/COLOR] 2:42 pm
Im for it

[COLOR= ]camimi287[/COLOR] 2:42 pm
Yeah??? Yay! Ok weIl you have to signup on this site so that i cant be recorded.
lt onIy takes a seconnd an its frree. k?

camimi287 is offline 2:49 pm
 
Status
Not open for further replies.